u r no.

Tuesday, January 24, 2012

kepercayaan dan kejujuran amat tinggi nilainya

Ni adalah pos luahan hati. Aku sedih kecik hati marah geram sakit hati sume ny bercampur2. Aku tak suka ditipu dan tak suka org yg tak jujur. Pe salah ny cerita je benda yg benar dpd nak sembunyi2. Sebab lambat laun aku akan taw jgk coz aku ttp akan mencari setiap jwpn bg setiap persoalan yg bermain di fikiran. Akhir kata, jujur la pada diri sendiri dan jujur lah pada org yg mempercayaimu.

TRUSTWORTHY, SINCERITY, HONESTY

p/s: Semoga hatiku sentiasa terpelihara, tak sakit, n terjaga di bwh lindungan-Nya.
Amin ya rob.

Aku takut hati sakit sbb nanti aku sedih nanti aku menangis nanti aku tak leh wat pape dgn betul nanti fikiran aku melayang2 nanti aku xselera nk makan nanti aku makin kurus.
So, aku nak yg heppy2 je xmo yg sakit2.




ni lagu utk org yg aku syg n cinta.
Subhanallah, aku mencintainya...............



No comments: