u r no.

Monday, January 9, 2012

SABAR ITU IMAN





Bukan mudah utk kita menjadi seorang yang benar2 sabar. Kesabaran adalah suatu perkara yang subjektif dan sukar untuk dinilai. Tahap kesabaran seseorang juga bukannya mudah untuk diukur. Setiap manusia perlu mempunyai sifat sabar dalam apa jua perkara. Kalau tak, porak perandalah dunia.

"SABAR TU SEPARUH DRPD IMAN"

"APA YG BERLAKU DUGAAN TUHAN NAK UJI KESABARAN & IMAN KITA"

Saya mengalami saat yang memerlukan kesabaran. Bukan besar sgt ujian dibandingkan dgn orang2 lain yang mungkin menghadapi masalah yang lebih rumit. Tapi tahap kesabaran saya rendah. Saya berterima kasih kepada orang yg tak jemu2 memberi dorongan, semangat dan nasihat dan berkongsi masalah bersama2.

Saya berazam utk menjadi seorang yg penyabar dan kurangkan short-tempered kerana saya ingin jadi seorang yang lebih baik.
=D


No comments: