Monday, June 13, 2011

saat2 akhir but still ambik kesempatan

betul ke ia dipnggil insaf or sdar diri? rasanya belum sedar diri.
camane boleh lagi ambil kesempatan, bermanja2, beri harapan kat orang yang mmg xpernah putus mengharap pada keajaiban.
hmm. betol kata2 yg mngatakan usia xmelambangkan kematangan.
usia bertambah, dgn tggngjwb keje lagi sepatutnya kau dah matang.
xperlu main2kan perasaan org lagi lau betul2 da insaf/sedar diri.
n xperlu bila kau dah ambik keputusan tu. babess.
xpayah nak tunjuk syg rindu caring pe sume lau stkat pura2 je.
tak semua manusia leh trima bila dperlakukan cmtu.
xsume org b-hati kental.
alhamdulillah tuhan beri kekuatan even aku rasa sgt skt.
tak nak kat kau tapi sakit hati kat kau xkan hilang.
aku benci sampai bile2.
benci kau n perbuatan kau kat aku. vavii.
even mak cik aku pon ckp kau jaat, teruk.
xkan bahagia hdp lau menyakitkan org lain.
tuhan akan membalasnya.


No comments: